hej o välkommna till mitt krypin!

Här har ni lilla mej o mina tankar o funderingar! om min familj & omvärden o sånt som händer o så..

puss o kram betty boop

*boop-oop-a-doop*

Mitt foto
vänersborg, västra götaland, Sweden
jag har även min drömprins oskar. o hans katt snusan.

lördag, augusti 2

då var det gjort...

ok. då var det värsta över.. FLYTTEN!!

fick klart allt i alla fall..

men nu e det lådor över allt!! står 25 tom lådor i köket. men har fortfarande en hel del kvar o packa upp..man blir sån men har jag så här mycket saker.. hum.. :)

men barnens rum har jag bara stapla alla lådor o ställt i ordning. tar det sist.

när vi skulle koppla in min TV igår så funka inte ljudet på den *ARG* vet inte vad som hänt!! så fick fick koppla in den lilla. får ringa netonnet o höra. den e ju inte ens ett år gammal..


ska försöka få upp mina kläder i dal i alla fall.. så dom kartongerna försvinner. så e det nästan klart i sovrummet.. sen e det bara dom andra rummen kvar SUCK!


gjorde en 50-tals hörna i går o en mys hörna det blev jätte bra!!




<------här e 50-tals hörnan ( inte klar än)







här e mys hörnan! -------------------------->
den här lägenten e väldigt mysig. gjorde i ordning på toa i går med.. ska köpa lite lösa blommor dit till min ena vas.. bara 2-3 st kanske sol roser eller nått annat liknande. det kommer komma mer bilder från hur det utvecklas i lgh. om ni vill er hur det kommer att se ut..
kramar så länge!
skickar extra kramar till mamma som ligger o e sjuk i halsflus!! älskar dej mamma!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint du gjort det :)