hej o välkommna till mitt krypin!

Här har ni lilla mej o mina tankar o funderingar! om min familj & omvärden o sånt som händer o så..

puss o kram betty boop

*boop-oop-a-doop*

Mitt foto
vänersborg, västra götaland, Sweden
jag har även min drömprins oskar. o hans katt snusan.

lördag, april 11

Glad påsk

idag har det varit påsk parad! vi har varit med!! eddie sov hela paraden igenom =)



min ena påsk gubbe

min andra påsk gubbe


jag försöker maskera mej till en påsk lilja/ påsk kärring.. går det bra???



mammas älsklingar!

deras kyklingdräckter dom hade på dagis!

puss o kram

*Boop-Oop-A-Doop*

2 kommentarer:

linda sa...

jag tycker ni lyckades ganska så bra. hur lyckades du hitta den?
Fins knappast i en vanlig butik kan jag tänka. :-)

Betty Boop sa...

jag har gjort allt själv =) kram